Food Lord

  • ۰
  • ۰

خرمالو خشک اسلایس

 

فواید خرمالو

خرمالو یکی از انواع  میوه‌ای است که بسیار خوشمزه و به راحتی در منزل قابل تهیه است. خرمالو سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که هر کدام دارای مزایای سلامتی برای بدن می باشند. به عنوان مثال، ویتامین C موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت در برابر بیماری های قلبی کمک می کند.

خرمالو همچنین سرشار از فیبر محلول است که هضم کربوهیدرات ها را کند کرده و از افزایش قند خون جلوگیری می کند. کلسترول بالا، به ویژه کلسترول LDL “بد”، می تواند خطر بیماری های قلبی، سکته مغزی و حمله قلبی را افزایش دهد. غذاهای سرشار از فیبر، مانند میوه ها و سبزیجات، با دفع مقادیر اضافی کلسترول می توانند به کاهش سطح کلسترول بالا کمک کنند. خرمالو یک میوه سرشار از فیبر است که سطح کلسترول LDL  خون را کاهش می دهد. بعلاوه، فیبر موجود در خرمالو به تقویت باکتری های “خوب” در روده شما کمک می کند، که می تواند بر سلامت دستگاه گوارش تأثیر مثبت بگذارد.

 

برای خرید و صادرات خرمالو خشک با شماره زیر تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بگذارید.

ایمیل Sales@foodslord.com

 09120680098

برای ما ارسال کنید.

فواید فوق العاده سلامتی خرمالو خشک

یونانیان باستان خرمالوها را “غذای خدایان” می نامیدند. آنها به دلیل طعم و مزه فوق العاده و کیفیت غذایی خود شناخته شده اند. امروزه بیشترین منابع خرمالو خشک در ژاپن و چین است. مصرف خرمالو خشک تأثیر فوق العاده مفیدی بر سلامتی بدن دارد و  دارای فواید سلامتی بسیاری می باشد. خرمالو خشک در مقایسه با میوه تازه حاوی مقادیر 4 برابر بیشتر فیبر و کربوهیدرات به شکل فروکتوز است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی